PlusBlog: Een mooi moment voor een NIEUW compliment

PlusBlog: Een mooi moment voor een NIEUW compliment

PlusBlog: Een mooi moment voor een NIEUW compliment

Zondag 1 maart was het wederom Nationale Complimentendag. Een dag waarop het geven van een compliment centraal staat. We schreven eerder dit PlusBlog om te illustreren waarom dat zo belangrijk is, zowel voor de ontvanger als voor de gever.

Per 1 maart heeft PlusZorg een nieuw jasje. Wij deden een restyle van het vertrouwde logo met hart en vervingen het oude antraciet door een warmer roze. Ook onze lijfspreuk onderging een metamorfose en veranderde in ‘Altijd dichtbij’. In het PlusBlog van vorige maand vertelden we meer over deze zoektocht.

We namen de website onder handen (bekijk hier het resultaat) en vervangen stapsgewijs ons drukwerk. Bij het opstellen van het plan rond al deze veranderingen viel de planning mooi samen met een van onze jaarlijkse PlusZorg tradities: 1 maart is ‘onze’ nationale complimentendag. De eerste echte uiting van onze nieuwe jas is daarmee dit kaartje geworden wat we ook dit jaar weer naar al onze medewerkers hebben gestuurd met een handgeschreven compliment.

De complimentenkaart van 2020, in nieuwe PlusZorg huisstijl.

We proberen natuurlijk veel vaker waardering naar onze medewerkers uit te spreken, we hebben immers de allerleukste medewerkers die we ons kunnen wensen. Maar 1x per jaar maken we daar een speciaal kaartje voor. Een mooie traditie die we sinds 2015 met heel veel plezier binnen PlusZorg hebben. Inmiddels hebben we een bonte verzameling, hieronder de voorgaande edities op een rij.

Wil jij ook een compliment maken? Vraag bij ons een gratis kaartje(s) op.

De complimentenkaart van 2019
De complimentenkaart van 2018
De complimentenkaart van 2017
De complimentenkaart van 2016
De complimentenkaart van 2015