PlusBlog: Tijd voor een nieuwe jas

PlusBlog: Tijd voor een nieuwe jas

PlusBlog: Tijd voor een nieuwe jas

PlusZorg is gewoon PlusZorg, al jaren. Als we anderen over ons horen praten horen we vaak dat we zo leuk zijn, zulke korte lijnen hebben, altijd meedenken, net dat stapje extra nemen. Als we over onszelf praten vinden we het gewoon heel normaal wat wij doen en hoe we het doen. Eigenlijk denken we daar niet zoveel over na, over wie we nou eigenlijk helemaal zijn of willen zijn. De laatste keer dat we dat wel deden was het 2014. We waren op zoek naar een kreet die zou kunnen verwoorden waar we voor stonden. Dat bleek nog niet zo makkelijk samen te vatten. Alles wat we deden draaide in ieder geval om aansluiten bij de cliënt. Wilde een client in de laatste fase iedere nacht een schoon bed? Wij deden het. Iemand met dementie die elke week pannenkoeken wilde bakken bij wijze van dagbesteding, geen probleem. We keken per situatie wat er nodig was en sloten hierop aan met onze medewerkers. Ieder mens is immers uniek. Dat werd onze kreet: “Ieder mens is uniek, dat willen we graag zo houden”. Een overtuiging waar we nog steeds in geloven en voor staan, maar helaas is uniek niet meer uniek. Steeds meer zorgorganisaties gebruiken de term uniek en we hoorden onlangs een beddenfabrikant adverteren met “Ieder matras is uniek..” Eind 2019 gingen we daarom terug naar de tekentafel om opnieuw na te denken wie we zijn en waar we voor staan.

Dit keer ging het ons een stuk makkelijker af, we weten nu nog beter wie we zijn en wat we willen blijven. We hebben vanaf nu een nieuw logo en een nieuwe website. Namelijk dichtbij bij onze cliënten, onze medewerkers en onze verwijzers. Ieder mens verdient unieke aandacht. Door dicht bij te staan proberen we het verschil te maken bij mensen thuis, in kwetsbare situaties. We zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar en onze deur staat, letterlijk en figuurlijk, open. PlusZorg is altijd dichtbij.