scrolltotop

Iedere zorg is uniek, dat willen wij graag zo houden | Ruim 20 jaar ervaring in de zorg!

Pluszorg Telefoonnummer 088 - 4260600

Contact

Meer weten? U kunt gebruik maken van onderstaand contactformulier of ons mailen of bellen. We nemen binnen één werkdag contact met u op om uw vragen te beantwoorden en zo mogelijk een intakegesprek bij u aan huis in te plannen.

Pluszorg - Van kwaliteit van zorg, naar kwaliteit van leven

Meer weten? Neem contact op

U kunt ons telefonisch bereiken op 088-4260600. U kunt gebruik maken van onderstaand contactformulier of ons mailen of bellen. We nemen binnen één werkdag contact met u op om uw vragen te beantwoorden en zo mogelijk een intakegesprek bij u aan huis in te plannen.

  • Tijdens kantoortijden tussen 8.00 en 17.00 uur voor nieuwe aanvragen van zorg
  • 24-uur op elke dag van de week voor bestaande klanten

 

Contactformulier

Vul het onderstaande contactformulier in en wij bellen of mailen binnen één werkdag terug.


Tevreden of klacht

Bent u als cliënt van PlusZorg tevreden over ons dan kunt u dat anderen, die wellicht op zoek zijn naar een organisatie als de onze, hier laten weten

Wij raden u aan om een vraag, opmerking of klacht in eerste instantie met PlusZorg te bespreken. Wellicht kunnen wij samen met u de situatie verbeteren. U kunt van ons verwachten dat wij serieus op uw vraag, opmerking of klacht ingaan.

Indien u (liever) met een onafhankelijk persoon wilt  spreken neemt u dan contact op met de onafhankelijke klachtenfunctionaris via (uitsluitend voor cliënten van PlusZorg) via:

Telefoon:                     06- 25 06 79 56

E-mail:                         klachten@pluszorg.nl

Post:                            Postbus 571, 2800 AN Gouda – t.a.v. de klachtenfunctionaris

 

Het verschil tussen formele- en informele klachten
Zoals in de ‘Wet Kwaliteit Klachten en Geschillen Zorg’ (WKKGZ) is vastgelegd, streeft PlusZorg ernaar klachten zoveel mogelijk in een goed gesprek, dus informeel, met elkaar op te lossen. Lukt dit niet, of wilt u een ‘oordeel’ ofwel een uitspraak over de klacht, dan kunt u een ‘formele klacht’ indienen. Formele klachten dienen in ieder geval schriftelijk ingediend te worden. Ook hierbij kunt u ondersteuning krijgen van de klachtenfunctionaris van PlusZorg.

Formele klachten worden in behandeling genomen door de directeur van PlusZorg, die een uitspraak over de klacht zal doen. De directeur voert hierbij onderzoek uit naar de aard van de klacht en kan zich hierbij laten bijstaan door inhoudelijk deskundigen. Bij de behandeling van formele klachten houdt de directeur zich aan de gestelde termijnen uit de klachtenregeling Fundis-bedrijven.